Určitě reagujete na závěrečné písmenko v názvu "R". Model TT190R uzavírá nabídku Pitbike KAYO a jedná se o nejsilnější a nejpropracovanější stroj v nabídce KAYO Pitbike. Stroj určený především do linie závodní dráhy s úmyslem vítězit.
Motor: | |
---|---|
Typ motoru: | 4-taktní / jednoválec |
Převodovka: | manuální, 5-rychlostní |
Výkon: | 12 kW / 9500 ot./min |
Kroutící moment: | 13 Nm / 8000 ot./min |
Palivový systém : | Karburátor NIBBI |
Startování : | Elektrické a mechanické |
Podvozek : | |
---|---|
Provedení rámu : | Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO |
Přední odpružení : | FASTACE plně stavitelné |
Zadní odpružení : | DNM plně stavitelné |
Přední brzda: | Dvojitý píst |
Zadní brzda: | Jeden píst |
Rozměry a kapacity: | |
---|---|
Výška sedadla : | 850 mm |
Světlá výška : | 280 mm |
Kapacita nádrže : | 5,5 L |
Suchá hmotnost : | 81 KG |
Nejvýkonnější Pitbike
S kubaturou 190 ccm si spojme mohutný výkon až 12 kW. Chlazení motoru podporuje chladič oleje, přičemž takto vysoký výkon lahodně zpracuje čtyřventilová technika a jeho dávkování na zadní kolo je v tomto případě prostřednictvím až pětistupňové převodovky. Pro start TT190R využívá nakopávačku, tak i elektrický startér. Karburátor je nastaven na co nejefektivnější dávkování paliva.
Přímo luxusní podvozek -"R"
TT190R využívá disky ze slitiny vysokopevnostního hliníku a proto se váha stroje udržela na skvělých 81 kg. Pružení je na obou koncích plně nastavitelné a tak jezdec ladí podvozek podle osobní náročnosti či charakteru tratě a to expresním laděním, přičemž díky vysokému zdvihu pružení je podvozek nastavitelný i na ty nejextremnější tratě. Navíc světlá výška 280 mm je v této třídě velmi pozitivní hodnota. Přední i zadní brzda má ostrý, typicky racingový charakter náběhu účinnosti, což vyspělý závodník docení v extremních situacích. Přední USD vidlice se zde pyšní v designu krásného eloxu, ale není to jen lákavý pohled. Poskytuje i vysoký výkon. Do všeho skvěle zapadá velmi odolná zadní vidlice s mimořádnou tuhostí. Tento stroj si už žádá závodníka s písmenkem "R", ale i běžný jezdec jej hravě drží pod kontrolou díky přesně pulzující technice.