Vítejte ve střední kategorii Pitbike. Tento model má sedátko až ve výšce 855 mm. A to už samo za sebe říká, že ho mohou prohánět i jezdci s vyšší postavou.
Motor: | |
---|---|
Typ motoru : | 4-taktní / jednoválec |
Převodovka: | manuální, 4-rychlostní |
Výkon: | 8.2 kW / 8000 ot./min |
Kroutící moment: | 10.2 Nm / 7500 ot./min |
Palivový systém: | Karburátor NIBBI |
Startování : | Mechanické |
Podvozek : | |
---|---|
Provedení rámu : | Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO |
Přední odpružení : | 735 mm |
Zadní odpružení : | 360 mm |
Přední brzda : | Dvojitý píst |
Zadní brzda : | Jeden píst |
Rozměry a kapacity : | |
---|---|
Výška sedadla: | 855 mm |
Světlá výška : | 290 mm |
Kapacita nádrže: | 5,5 L |
Suchá hmotnost : | 73 KG |
Technika o stupeň výše
Přiměřené k TT140 je nejen výkon motoru 8,2 kW, ale i celé tělo stroje. Motor se sice startuje klasickým nakopnutím, ale nápomocným prvkem mu je osvědčené CDI zapalování. Všimněte si masivního, dvojitě vyztuženého hlavního rámu s profesionálním designem, který ostrou jízdu v terénu odvážně podporuje a přitom váha stroje je stále jen neuvěřitelných 73 kg. V této třídě už má motor přidán také chladič oleje. A to není všechno, větší brzdové kotouče, vyšší zdvihy pérování, samozřejmostí je přední USD - obrácená vidlice, ale i obutí se vzorem do těžkého terénu.
Pro vyspělejší jezdce
Vše výše vyjmenované aktivuje zájem a smysly již zajetých a zkušených jezdců, kteří již mají za sebou zkušenosti s menšími kubaturami. Ráfky kol vpředu 17" a vzadu 14" sice ještě neatakují dospělé motorky, ale jezdce tohoto stroje k nim rychle posouvají. Manuální 4-stupňová převodovka vydá ze sebe vše v různých pasážích jízdy. To je pro jezdce výhodou, protože velmi rychle pochopí, který stupeň během jízdy využije co nejefektivněji. Zesílená brzdová soustava disponuje většími, tvarovanými kotouči a vysokým brzdným účinkem. TT140 je díky designu, zesílené technice a vysokému výkonu garancí přesné a zároveň ostré jízdy s ohledem na spolehnutí se v každé pasáži jízdy, či na podvozek, brzdy, nebo výkon motoru.
To vše v přímé úměře s jednoduchým a pohodovým ovládáním stroje.