Sportovní motocykl pro vyznavače 2-taktů, který v každé pasáži trati bude ladit s vámi. Proč být hobby jezdcem, když můžete sáhnout daleko výše. Optimální průběh přesně dávkovatelného výkonu ve společnosti s perfektním odpružením. Neskutečný super poměr: kvalita / cena, to je KAYO KT250.
Motor: | |
---|---|
Typ motoru: | 2-taktní / jednoválec |
Převodovka: | manuální, 6-rychlostní |
Výkon: | 29 kW / 8500 ot./min |
Kroutící moment: | 36 Nm / 7500 ot./min |
Palivový systém: | Závodní karburátor NIBBI |
Startování: | Elektrické a mechanické |
Podvozek: | |
---|---|
Provedení rámu: | Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO |
Přední odpružení: | FASTACE plně stavitelné |
Zadní odpružení: | FASTACE plně stavitelné |
Přední brzda: | Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm |
Zadní brzda: | Jeden píst - průměr kotouče 240 mm |
Rozměry a kapacity: | |
---|---|
Výška sedadla : | 950 mm |
Světlá výška : | 344 mm |
Kapacita nádrže: | 7,5 L |
Suchá hmotnost : | 110 KG |
KAYO KT250
Kvalitní technika za cenu, která je přímo neuvěřitelná.
Vzhled
Křivky tohoto motocyklu hovoří jasnou řečí - štíhlý design s komponenty techniky v jednolitém celku evokují k nekompromisní jízdě. Lehká jako pírko, ostrá jako břitva. Sportovní prvky podobně jako u modelu K6-R jsou nejen přesvědčivé, ale mimořádně účelné pro rychlou jízdu s nabídkou intuitivního ovládání. Kompaktní celek techniky pod názvem KAYO KT250.
Motor
Tento dvoutakt nabízí jezdci daleko vyšší výkonnostní efekt oproti čtyřtaktu. Bleskový výkon je k dispozici ve středních a vyšších otáčkách i díky točivému momentu, který má svůj podíl na rychlou a mohutnou akceleraci. Závodní plnění motoru PWK zajištuje nejen smyslnou, ale především přesnou odezvu motoru na plynovou rukojeť. Elektrický start CDI nakopne motor bez zaváhání, 6stupňová převodovka s přesně naladěnou spojkou provede za jezdce vše potřebné. Řetěz D.I.D je i v tomto případě zárukou pro spolehlivý přenos síly na zadní kolo.
Podvozek
Tuhý, odolný, kompaktní rám z vysokopevnostní oceli je zpracován na maximální profesionální úrovni a spolu s podvozkovými komponenty je připraven pro extrémní prostředí. Přední obrácená vidlice a zadní tlumič jsou plně nastavitelné, profilovaná zadní kyvná vidlice je odlévaná z lehké, ale odolné slitiny, a je garancí stability v každém prostředí. Brzdové kotouče na obou koncích jsou identické (240mm) a můžete se 100% spolehnout na jejich přesný brzdný účinek. Výška sedadla 950mm a světlá výška 344mm jsou ideálem pro pozici jezdce v terénu.
Pokud hledáte úroveň, styl propracovaný s technikou a požitek z jízdy, je model KAYO KT250 vhodný kandidát.
* KAYO KT250 není homologováno pro silniční provoz.