Hobby motocykl, kterým nepohrdnou ani profesionálové, to je KAYO K6-R. Čtyřtakt, který přichází na náš trh, aby vás posunul dál. Chcete-li porovnávat, dívejte se dopředu. Pokud se chcete zlepšit, tak je tu pro Vás právě tento model. Ptáte se proč právě KAYO ? My a FILIP PODMOL vám odpovídáme - síla profíka, intuitivní a přesné ovládání a komponenty světových formátů za neodolatelnou cenu, to je KAYO K6-R.
Motor: | |
---|---|
Typ motoru: | 4-taktní / jednoválec |
Převodovka: | manuální, 6-rychlostní |
Výkon: | 27 kW / 10500 ot./min |
Kroutící moment: | 36 Nm / 7500 ot./min |
Palivový systém: | Závodní karburátor NIBBI |
Startování: | Elektrické a mechanické |
Podvozek: | |
---|---|
Provedení rámu: | Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO |
Přední odpružení: | FASTACE plně stavitelné |
Zadní odpružení: | FASTACE plně stavitelné |
Přední brzda: | Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm |
Zadní brzda: | Jeden píst - průměr kotouče 240 mm |
Rozměry a kapacity: | |
---|---|
Výška sedadla : | 950 mm |
Světlá výška : | 344 mm |
Kapacita nádrže: | 7,5 L |
Suchá hmotnost : | 110 KG |
KAYO K6-R
Nebojte se rozumného kompromisu. Za vynikající cenu dostáváte do rukou sportovní motocykl, který se líbí i české motokrosové špičce FILIPU PODMOLOVI.
Vzhled
KAYO K6-R je vrcholem techniky, kterou tento motocykl v žádném případě neskrývá, naopak přímo z něj vyzařuje. Tým inženýrů zakomponoval do motocyklu množství nejen designových, ale i účelových technických prvků, které jsou v tomto segmentu obvyklé u drahých modelů. Brýle, páčky brzd, náboje kol, ale i zadní rozeta, to vše krásně ladí. Nezapomělo se například ani na maličkost, jakou je oplastování rámu v místě kontaktu s botami. Štíhlý a svěží vzhled napovídá k nízké hmotnosti a tím i obratnosti motocyklu. Hledáte chybičku krásy? Nehledejte, raději se soustřeďte na techniku.
Motor
Za luxusní prvek pro toto enduro považujme dvojitou vačku, která umožňuje nejen přesné dávkování výkonu, ale ve spolupráci s výkonným závodním karburátorem FCR optimalizuje výkonnostní křivku podle toho, co právě jezdec potřebuje. Řetězový kit značky D.I.D je generací toho nejlepšího na přenos veškeré síly na zadní kolo - vysoký výkon a dlouhá životnost.
Podvozek
Plně stavitelný na obou koncích. Přední obrácená vidlice s dráhou 300 mm a zadní nitrogenový tlumič s dráhou 110 mm jsou v této třídě samozřejmostí. Kompaktní ocelový rám přispívá tuhostí k přesnému vedení motocyklu a samozřejmě k sebevědomé jízdě. Motocykl obsahuje ostré a přesné brzdy, za zmínku stojí kované díly. Pneumatiky KENDA obuté na ráfkách z hliníkové slitiny, jsou v této oblasti určitě doma. Rozumná výška sedadla ve spolupráci s podvozkem oslní stabilitou, odolností a nezklame vás ani v té nejextrémnější situaci.
* KAYO K6-R není homologováno pro silniční provoz.